Jump to content

TÜRK ARKADAŞLAR İÇİN BÜYÜCÜ REHBERİ (07.11.2024)


Wojniacszk

Recommended Posts

Büyücünün oyundaki asıl görevi uzak mesafeden yüksek hasar vermektir ve hasar hem tek bir hedefe hem de bir alana verilebilmektedir. Sınıfın, düşmanlarınıza karşı önemli bir avantaj elde edebileceğinizi bilen birçok özelliği ve açık olmayan mekaniği var. Ayrıca şu anda büyücüler oyundaki en çeşitli sınıftır, kendi avantajına kullanılamayacak hiçbir beceriye sahip değildir ve en dar odaklı aktif becerilerin bile bunları kullanmanın çeşitli yolları vardır.

Yeni başlayanların çoğu için büyücü en ilginç sınıf gibi görünüyor; düzgün bir şekilde oluşturulmuş bir yapı ve oyun mekaniği anlayışı olmasa bile, ilk başta hem PvE hem de PvP'de oynamak çok kolaydır, ancak ilerledikçe daha fazla beceri kazanırız. Sınıf bağımlı hale gelir, yolumuzun sonunda doğru oyun tarzı, müttefiklerle iyi iletişim ve becerilerin hızlı ve zamanında kullanımı çok zorlu olur; bir hata ise hasardan aslan payına ve muhtemelen canınıza mal olur. ancak zamanla doğru şekilde oynanan yetenek kombinasyonunun ödülü çok yüksek olacaktır. Ancak bu daha sonra gelecek, şimdi büyücünün potansiyelini açığa çıkarmak için ne yapmamız gerektiğini bulmayı öneriyorum.

Bölüm II. Yetenekleri incelemek, doğru ekipmanı seçmek ve geliştirmek

 

Skylor'da ilerlemenizdeki en önemli faktörler yetenekleri incelemek ve doğru ekipmanı seçmektir; hadi yetenek çalışmasını analiz ederek başlayalım. Bilgi için yetenekleri kesintisiz olarak incelemek önemlidir, eğer ekipmanı anında geliştirebilirseniz, büyük miktarda kaynağınız varsa, kötü bir beceri setini mütevazı bir ücret karşılığında iyi bir beceri setiyle değiştirebilirseniz ve ayrıca anında, o zaman yetenekler her durumda olacaktır. Bir süre üzerinde çalışılacak ve Yetenekler sayfalarında ne kadar ilerlerseniz, her bir yeteneği incelemek o kadar uzun sürecektir. Bir büyücüden yetenek öğrenme prosedüründen bahsedersek, öncelikle sayfadaki aktif veya pasif bir beceriyi incelemeniz gerekir, ikinci olarak aktif becerileri görevlerinize uyacak şekilde değiştirmeyi mümkün kılacak kaos parçacıklarını incelemeniz gerekir. üçüncü olarak, yeteneklerin gücünü ve kritik vuruşu, dördüncüde yetenek bekleme süresini, direnç azaltmayı ve beşinciye odaklanmayı, altıncıda maksimum sağlık ve sağlık yenilenmesini incelemeniz gerekir. Bu kuralın istisnaları, pasif Ayna Desteği ve Enerji Emilimi yeteneği, aktif Uzay Patlaması yeteneği, bunları sayfadaki her şeyden sonra öğrenmek, aynı kaos parçacıklarıyla karşılaştırıldığında oyunun erken aşamasında çok durumsal veya zayıf kullanışlı becerilerdir. . Aşağıda sürecin daha iyi anlaşılması için yetenek gelişimine net bir örnek vereceğim.

skylore1.png.473d3dddf7a751f01d1e4eb3fa3b2178.png

Şimdi ekipmanlar hakkında konuşalım. 20. seviyeye ulaşana kadar istediğinizi giyebilirsiniz, bunları yine daha yüksek seviyedeki ekipmanlarla değiştirmeniz gerekecek, ancak şanslıysanız hafif zırh ve çılgın veya dengeli mücevherler takın. Ekipmanın kalitesini artırmak için simya taşlarını minimumda harcamaya çalışın ve arena liginden, 12 saatlik sandıklardan, lonca baskınlarından, premium Skypass sandıklarından ve diğer kaynaklardan nadir kalitede eksik eşyaları almaya çalışın. Seviye 20 ekipman alana kadar koruma küreleri ve adamantium kristalleri harcamanızı önermiyorum.

 

Seviye 20 ekipmanınızı geliştirmek için birkaç ipucunu vurgulayabilirim; yeni başlayanların çoğu bu mekanikleri bilmiyor ve kaynakları harcamak artık karlı olmadığında bunları öğreniyorlar:

 

1. Nadir kalitede hazır ekipmanı inceleyin - seviyeyi yükseltmek ve 20. seviyedeki olağandışı ekipmanı birleştirmek için altın veya simya taşları harcamayın, bunun için harcayacağınız kaynaklar, kaliteyi nadirden destana yükseltmeniz gerekecek. çok büyük miktarlar.

2. Tek parça silah, tek parça zırh ve tek parça mücevher gibi nadir ekipman seviyesini aynı anda artırın. 9-10 ekipmanın tamamını eşit şekilde seviyelendirmeye çalışmamalısınız, o zaman çok uzun bir süre boyunca yeni seviyeler kazanacaksınız ve karakterinizin gücünde bir artış hissetmeyeceksiniz çünkü destansı kaliteye ve bir sonraki ek seviyeye çok geç ulaşacaksınız. sırasıyla ekipmanın karakteristik özellikleri. İhtiyacınız olan ekipman sınıfının öğelerinin seviyesini ve ideal olarak ihtiyacınız olan ek özelliği artırmaya başlamanız gerekir, ancak gerekli sınıfta ekipmanınız yoksa, seviyeyi artırmak için kaynakları israf etmemek daha iyidir. işe yaramaz ekipman, bir büyücüde tam olarak neye ihtiyacınız olduğu hakkında daha sonra daha fazla konuşacağız.
3. Nadir bir öğeyi destansı bir öğeyle birleştirmeden önce ekipmanınızı +15 güçlendirin - altın ve bilgideki yükseltmenin fiyatı, kalite arttıkça artar, bu aynı zamanda seviye 10 öğeler için de geçerlidir, ancak orada ideal olarak anında bir nadir elde edersiniz. öğeyi daha ucuz bir kalitede güçlendirmeye başlayamayacaksınız.
4. Nadir kalitede bir ekipmanda kullanışlı bir özellik elde edemezseniz ve yakında seviyesini maksimuma çıkaracaksanız, nadir bir öğeyi destansı bir öğeyle birleştirmeden önce yeniden döverek ek özelliği değiştirin - simya taşlarında yeniden dövme maliyeti , adamantine kristalleri ve bilgisi epik kalitede 1,6 kat veya daha fazla artar, ayrıca ihtiyacınız olan özelliği korumak istiyorsanız, her yeniden dövme denemesi için 50 elmas ödemeniz gerekecektir, ancak istediğiniz özelliği nadir kalitede hemen elde ederseniz, Destansı kalitede birleştirdiğinizde, ihtiyacınız olan ikinci özelliği anında elde etme ve elmasa ihtiyaç duymadan harcama yapma şansınız var.
5. İkinci bir tam ekipman seti oluşturmaya çalışmayın; aralarında geçiş yapmak için bir düğmemiz olmasına rağmen, maksimum donanıma sahip destansı kalitede bir tam set ekipman toplamak bile 20 milyon altından fazlaya mal olacaktır ve bu da Kaç tane simya taşı, koruma küresi, adamantium kristali ve bilgi harcayacağınızdan bahsetmiyorum bile. Bu kaynakları ana donanım setinizi yükseltmek için saklamak veya gelecekteki efsanevi donanım için saklamak daha iyidir.
6. Seviye 20 ekipmanı aldıktan sonra, sertleştirilmiş ekipman oluşturmak için alaşımları harcamayın - bu size, şu anda yaratılması imkansız olan Ⅲ seviyesine kadar özelliklerde küçük bir artış sağlayacaktır, ayrıca elde edebileceğiniz nadir bir kaynaktır. küçük miktarlarda ve alaşım gerektiren efsanevi seviye 34+ ekipmanın piyasaya sürülmesine kadar onu korumak daha iyidir; ayrıca güçlendirilmiş ekipman oluşturmak bilgi açısından çok pahalıdır.skylore2.png.268a49de4c3d08f3ac99248b365a1837.png

Oyunda farklı görevler için üç tür seviye 20 ekipmanımız var:

1. Dayanıklılık özelliklerine sahip muhriplere yönelik ekipmanlar.
2. Güç özelliğine sahip toplayıcılar için donatım.
3. Sakinlik özelliğine sahip kahinlerin donanımı.

Şu anda en kullanışlı olanı muhriplerin ekipmanıdır, çünkü bu oyundaki PvP içeriğinin uygunsuz şeylerle kaplanması zor olduğundan, PvE içeriği herhangi bir ekipmanda kapalıdır. Kahin ve Koleksiyoncu setlerini göz ardı ederseniz kaybedeceğiniz tek şey, sözleşmelerde biraz daha kötü sonuçlar elde edeceğiniz ve lonca avında daha az hasar alacağınız olacaktır, ancak şimdilik hem birinci hem de ikinci için ödüller vermeye değmez. Oyunun bu yönleri için özel olarak hazırlanmış bir kit, birkaç yıllık aktif oyundan sonra bu masrafları net karla karşılayacaksınız ve bu sürenin sonunda, büyük olasılıkla efsanevi kalitede yeni öğeler piyasaya sürülecek ve bu, geliştirildiğinden beri çok daha karlı olacak. aynı fiyata size daha fazla özellik sunacaklar, ayrıca efsanevi ekipmanların çok uzun bir süre boyunca değiştirilmesine gerek kalmayacak. Açık dünya ve zindan canavarlarından bahsetmişken, açık dünya canavarları, onları öldürmek için en uygun ekipmana sahip olmasalar bile hızla ölürler ve 34. seviye bir zindan bile bir yok edici kit ile kolayca tamamlanabilir ve şu anda en zor dünya patronu olan Triumvirate - bazıları aynı destroyer setinde olan ezici bir oyuncu grubundan ölüyor.

Şimdi toplamanız gereken şeylerin sınıfına ve onlar için hangi ek özelliklerin en iyi olduğuna karar verelim. Büyücü öncelikle büyük hasar vermeyi amaçlayan bir sınıf olduğundan, onu buna göre giydirmelisiniz:
1. Zırh - hafif, saldırı gücünde en büyük artışa sahip olan hafif zırh olduğundan, daha az zırha sahip olmasına rağmen, bu dezavantaj savunma yeteneklerinin kullanılmasıyla dengelenir. Özellikler - odaklanma ve sürükleme azaltma.
2. Takı - çılgınca, ben şahsen sürekli olarak yüksek hasar için 4 çılgın mücevher kullanıyorum, ancak kritik vuruşu artırmak için bir veya iki dengeli mücevher de alabilirsiniz, ancak bence silahlar ve özellikle öfke etkisi konusunda fazlasıyla yeterli. eğer asanıza kritik bir darbe vuracaksanız ve biz de bunu yeteneklerden alacağız, o zaman denge mücevherlerinden ilk artışa oldukça önemli bir yüzde ceza alacaksınız, ikinciden bahsetmeye bile gerek yok, sadece birkaç tane verecekler yüzde ve bu özellikte küçük bir artış sağlayan dengeli mücevher nedeniyle ikinci bir özellik kazanmanız veya kritik vuruşun gücünü kaybetmeniz veya saldırı hızına neredeyse işe yaramaz bir bonus almanız gerekecek. Çılgın mücevherlerin özellikleri: yeteneğin bekleme süresi ve kritik vuruş gücü. Çılgın mücevherlerdeki yeteneklerin gücü, büyücünün becerilerden aldığı hasarı çok önemli ölçüde artırır, ayrıca yanmadan kaynaklanan hasar, yenilenmeden kaynaklanan iyileşme ve ortaya çıkan bariyerin boyutu da artar, bu etkileri parşömenleri kullanarak ve teslim ederek elde edebilirsiniz. düşmana ölümcül darbe, x2 yenilenmesi sizi neredeyse mezar yükseltmesinden alabilir, bariyer sağlığınızın dörtte birine kadar çıkar ki bu oldukça önemlidir. Tam bir çılgın mücevher setinde, büyülü hasara karşı daha az korumaya sahip olacaksınız, ancak PVP'de, düşman büyücüsüne ilk saldıran sizseniz veya bir simyacıyla oynarsanız, diğer sınıflar - avcı, gölge ve koruyucunun ağırlıklı olarak fiziksel hasarı vardır, simyacının az miktarda anlık büyü hasarı vardır ve simyacıların genellikle savunma amaçlı oynadığı göz önüne alındığında, onların hasarlarından önemli bir zarar almayacaksınız.
3. Silah - asa, burada yalnızca ek özellikleri seçebilirsiniz, asa için özellikler için en iyi seçenek kritik vuruş ve kritik vuruş gücüdür. Asaya kritik bir darbe olmadan, yeteneklerin 34. seviyede kritik vuruşun %6,97'sini ve diğer %10'unu da öfke vereceği için nadiren kritik hasar göreceksiniz, ancak bunu her zaman garanti edemeyeceksiniz. Düşmana saldırırken öfke almak bizim seçeneğimiz çünkü. Critical Strike Power, Critical Strike'a hoş bir eklenti olarak geliyor.

 

Bölüm Ⅲ. Büyücünün aktif ve pasif yeteneklerinin özellikleri

Bu bölümde, becerilerin genel bir tanımını ve bunların yapılardaki rollerini, beceri parçacıklarının ayrıntılı bir analizini, oyuncular tarafından nadiren kullanılan küçük özellikleri ve bilgisi oyununuzu geliştirmenize yardımcı olabilecek az bilinen gerçekleri sunacağım. ÖNEMLİ NOT: Yeşil İle Yazılmış olanlar Chaos Shard 1. Sıra, Mor ile Yazılmış Olanlar Chaos Shard 2. Sıra Kırmızı ile Yazılmış Olanlar 3. Sıra Chaos Shard Skilleridir.

Aktif Yetenekler

1. Ateş Topu - uzaktan en yüksek hasara sahip yapılar oluşturmak için kullanılan, hızlı şarj olan bir beceri.

skylore3.png.818405f49a160ddb3a81c4cf8379ba0c.png

Kavurucu Alev - hem Ateş Topunun kendisi hem de alan hasarı üzerinde etkili olduğundan yüksek seviyeli hasar yapılarında kullanılır.

Ateşli Birlik, yüksek seviyelerdeki alternatife göre önemli ölçüde düşüktür. Ateş Topunu soğuma süresinden hemen sonra kullanabilmeniz pek olası değildir, her becerinin bir animasyon süresi vardır ve siz başka bir becerinin animasyonunu beklerken, bu kaos parçacığına sahip Ateş Topu boştadır, sıfırla çarpılır. PvE'de bekleme süresinin azaltılmasından kaynaklanan bonus, PvP'de yüksek seviyelerde kimse bu beceriye bu kadar sık basmanıza engel olamaz. Bu saniyeyi çıkarma mekanizması nedeniyle bize -1 saniyelik beceri bekleme süresi vaat eden açıklamaya rağmen, pratikte etki daha zayıf olacaktır, çünkü ilk önce temel beceri bekleme süresinde bir azalma olacak ve ancak o zaman yetenekten azalma bonusları elde edeceksiniz. Yeteneklerin bekleme süreleri devreye girecek ve ekipman, lonca yeteneği Tam şarj, lonca deposundan sarf malzemeleri Adrenalin enjeksiyonu, anlaşmada bonus 4,9-1 = 3,9 saniyelik yetenekler yerine sonuç olarak darbeler ve diğer hızlandırıcılar yağmuru Açıklamada söz verilen yeniden şarj etme, 4,1 saniyelik yeteneklerin yeniden şarj edilmesini sağlar; bu, ilk açıklamada göründüğünden 0,2 saniye daha fazladır ve bu, sarf malzemeleri, lonca yeteneği kullanılmadan ve sözleşmede bonus olmadan bir örnektir onlarla birlikte göstergeler bu kaos parçacığı lehine daha da farklı olmayacak.

Ateş yanılsaması alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Bir illüzyon yaratmak, statik olmayan bir hedefe verdiğiniz hasarı azaltacaktır, çünkü Kendine Yeterliliğin etkisini devre dışı bırakacaktır, İmha olmadan illüzyonu hızlı bir şekilde yok edemezsiniz, çoğu durumda tüm silahlarınızın verdiği hasarı azaltır. becerileri ve efektleri çok uzun süre korur, ayrıca arenada hasar illüzyonuna neden olmak düşmana Nakavt üstünlük puanı verir, bir sözleşmede böyle bir yanılsama sizi düşük seviyelerde kurtarabilir, ancak yüksek seviyelerde daha da kötüleştirebilir canavarların ona saldıracağı gerçeğinden dolayı sonuçlar ve geçişte en iyi sonucu elde etmek için bunları etkili bir şekilde bir araya getirmenizi engeller. Daha kullanışlı kaos parçacıklarının varlığı nedeniyle düşük seviyelerde kullanmanızı önermiyorum ve yüksek seviyelerde bu parçacık Kendi Kendine Yeterliliği çok sık kapatacak ve savaş etkinliğinizi azaltacaktır. Ateş Hokkabazının üç etkisini topladıktan sonra bir illüzyon yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanların görüş alanından gizler.

Ateşleme - Kendi Kendine Yeterlilik yeteneğinden kaynaklanan hasarı azaltmadığı, Nakavt'ta düşmana kolay üstünlük noktaları sağlamadığı, sözleşmelerin etkili bir şekilde tamamlanmasını engellemediği için hasar oluşturmada kullanılır; ayrıca yanmadan kaynaklanan hasar Kendi Kendine Yeterlilik yeteneği nedeniyle arttı.

Fire Shock, alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Bu kaos parçacığında sersemletme rastgele bir şansla çalışır; bu, eğer düşmanı kontrol altında yakalamak istiyorsak, bunu garantili ve daha uzak bir mesafeden yapacak olan aktif Zincir Yıldırım becerisini kullanmanın daha iyi olduğu anlamına gelir, ancak eğer Henüz 29. seviyede değilseniz, garantili kontrol için başka beceriler de vardır, örneğin Enerji Dalgası. Daha kullanışlı kaos parçacıklarının varlığı nedeniyle düşük seviyelerde kullanılmasını önermiyorum, yüksek seviyelerde ise Chain Lightning düşmanı kontrol etmek için daha uygundur.

Blast Wave - hasar oluşturmada kullanılır çünkü alanda hasara neden olarak becerinin hasarı önemli ölçüde artar, ayrıca Blast Wave'den gelen hasar engellenemez, atlatılamaz veya görünmezlik içinde gizlenemez; bu nedenle daha fazla zarar vermek istiyorsanız bu nedenle Hasarın% 50'sini engelleyebilen korumaya verilen hasar, görünmezlikteki gölgeler, avcı sizin üzerinizde kör edici etki kullandı, beceriyi hasar vermek istediğiniz kişinin yakınında bulunan düşmana basmak daha iyidir, değil kendisini hedef alır. Ayrıca Blast Wave, yarıçapı içindeki sınırsız sayıda hedefe hasar verebilir.

2. Buz Küresi - orta derecede bekleme süresine sahip bir beceri, uzaktan en yüksek hasara sahip yapılar oluşturmak için kullanılır.

skylore4.png.7640e898eb774cf1005be8c46b70eb05.png

Soğuk Güç - %10 bonus hem Buz Küresi hem de Blizzard üzerinde çalıştığı için hasar oluşturmada kullanılır.

Dondurulmuş alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Çoğu zaman bu yeteneği bir hedefe hızlı bir şekilde çok fazla hasar vermek için kullanmak isteyeceksiniz ve bunun için önceki Kaos Mote'u daha iyi çalışıyor. Bu saniyeyi ortadan kaldırma mekanizması nedeniyle bize -2 saniyelik beceri soğuma süresi vaat eden açıklamaya rağmen, pratikte etki daha zayıf olacaktır, çünkü önce temel beceri soğuma süresinde bir azalmaya sahip olacaksınız ve ancak o zaman azaltma bonusları alacaksınız. yeteneklerden gelen bekleme süreleri devreye girecek ve ekipman, lonca yeteneği Tam şarj, lonca deposundan sarf malzemeleri Adrenalin enjeksiyonu, anlaşmada bonus Darbeler ve diğer hızlandırıcılar yağmuru, sonuçta Açıklamada vaat edilen 14,8-2 = 12,8 saniyelik yetenek bekleme süresi yerine, 13,2 saniyelik yetenek bekleme süresi elde edersiniz; bu, ilk açıklamada göründüğünden 0,4 saniye daha fazladır ve bu, olmayan bir örnektir. Sarf malzemelerinin kullanımı, lonca yeteneği ve sözleşmede bonus olmaması, onlarla birlikte göstergeler bu kaos parçacığının lehine değil, daha da farklı olacaktır. Bu Kaos Moteunu kullanmanın mantıklı olduğu tek zaman, Buz Küresi bekleme sürenizi diğer becerilerle eşleştirmek istediğiniz zamandır, ancak çoğu durumda alternatif daha iyi çalışır.

Buz illüzyonu - iyileştirme yapılarında kullanılan çağrılan buz illüzyonu, diğer iki illüzyon türüyle karşılaştırıldığında en yüksek sağlık miktarı nedeniyle, Enerji Translokasyonunu kullanırken karakterinize büyük miktarda sağlık kazandıracaktır. İki veya daha fazla düşmana vururken bir illüzyon yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanların görüş alanından gizler.

Öfkeli Soğuk - Öfke bonusu Buz Küresi'nin kendisi, Blizzard ve diğer büyücü becerileri üzerinde çalıştığı için hasar oluşturmada kullanılır. Mevcut istatistiklerinizde %10 Kritik Vuruş Şansı ve %30 Kritik Hasar kazanırsınız; bu, eğer standart %0 Kritik Vuruş ve %150 Kritik Hasara sahipseniz, öfkeliyken toplam %10 Kritik Vuruş ve %180 kritik Hasar kazanacağınız anlamına gelir. oldukça saygın olan vuruş gücü. Tabii ki, bu kaos parçasını her zaman fark edemeyeceksiniz, çünkü iki rakibin yakınlarda olduğunun garantisi yoktur, ancak aslında bu tür durumlar nadir değildir, patronlar hariç, ancak çoğu canavarları çağırır. Eğer patrona ve onun çağırdığı canavarlara da vururlarsa onlara yardım edin, öfke etkisi alacaksınız. Ice Sphere'in soğuma süresinin 10 saniyeden fazla olmadığını göz önünde bulundurursak, doğru kullanıldığında öfke etkisini kendi üzerinizde çok sık sürdüreceksiniz.

Blizzard - Buz Küresi ile çalışılabilir tüm yapılarda kullanılır. Fırtına hasarı, eğer düşman Buz Küresi'nin içinde duruyorsa, Buz Küresi'nden gelen genel hasarı birkaç kat artırır ve siz veya yoldaşlarınız, kontrolünüzü doğru bir şekilde uygularsanız, Buz Küresi'nin içinde de duracaktır. Buz Küresinin önceki her iki kaos parçacığı da bu kaos parçacığı üzerinde çalışır, fırtınanın verdiği hasar %10 artar ve kritik olabilir, bu da beceriden gelen hasarın daha da arttığı anlamına gelir.

Buzlu Parlaklık, büyücünün kaosunun en zayıf parçacıklarından biridir. Genellikle, bir oyuncuya saldırmadan önce, siz veya yoldaşlarınız, prensip olarak size saldıramayacağı ve bu nedenle buzlu ışıltının etkisini etkinleştiremeyeceği, ancak bir partideki canavarlar durumunda, düşmanı kontrol altında yakalarsınız. oyun, gardiyan tarafından kışkırtılırlar ve artık saldırmanıza yardımcı olmazlar ve etki yine işe yaramaz. Buz Küresinin önceki kaos parçacıklarının her ikisi de bu kaos parçacığı üzerinde çalışmaz, buzlu ışıltıdan kaynaklanan hasar %10 artmaz ve kritik olamaz, bu da hasarın büyük bir kısmını kaybettiğiniz anlamına gelir. Oyuncuyu kendine saldırmaya zorlayamazsınız, bu kaos parçacığının etkisi altındayken size zarar vermeyebilir. Dördüncüsü, etkinin temel hasarı son derece küçüktür, onun altında saldırıya uğrasanız bile, düşmanın bu etkinin verdiği hasardan ziyade kahkahadan ölme olasılığı daha yüksektir. Kelimenin hiçbir faydası yok ve açıkça işlenmesi ve güçlendirilmesi gerekiyor.

3. Yıkım, bekleme süresi yavaş olan bir beceridir, ana yeteneğinizdir ve beceri çubuğundan kaldıramazsınız.

skylore5.thumb.png.87d9ec7a7d26bd99679185cb8565a92d.png

Güç aurası, alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Arttırılmış Kritik Vuruş Şansı ve Kritik Vuruş Hasarı, Güç etkisinden gelen %5'lik hasardan çok daha fazla hasar sağlar ve Güç etkisi, Rage'den farklı olarak etkinin süresine değil, etkinin yoğunluğuna göre istiflenir.

Öfke Aurası - büyücünün ve müttefiklerinin hasarını önemli ölçüde artırır; her yapıda kullanım için en iyi seçenektir. Bu kaos parçacığıyla kendinizi ve müttefiklerinizi büyük ölçüde güçlendirebilirsiniz. Buna ek olarak, öfke etkisi etkinin süresi boyunca birikir, dolayısıyla bu kaos parçacığını ve Öfkeli Üşümeyi kullanarak genellikle kendi başınıza uzun vadeli bir öfke etkisi elde edersiniz.

İllüzyonist - artık aynı anda %50 daha fazla illüzyonu patlatabileceğimiz için Yıkımdan gelen hasarı önemli ölçüde artırmamıza olanak tanıyor. Ek olarak, çok sayıda çağrılan illüzyonla düşmanı şaşırtma seçeneği de vardır; iyi oyunculara karşı bu çok işe yaramaz, ancak yeni başlayanlara karşı işe yarayabilir.

Zaman yarığı alternatife göre önemli ölçüde daha düşüktür. Çağırılan illüzyon rastgele türde olacaktır, bu da onu etkili iyileştirme için veya bir sonraki hedefimizin garantili ateşlenmesi için kullanacağınızın garanti edilemeyeceği anlamına gelir. Yıkım. Ek olarak, bu beceriyle bir illüzyon çağırmak, sizi Kendi Kendine Yeterlilikten ek hasar ve hayatta kalma yeteneği alma fırsatından pratik olarak mahrum bırakacak ve savaş etkinliğinizi azaltacaktır, çünkü ancak Yıkımı kullandıktan sonra illüzyonların yok edilmesini garanti edebilirsiniz ve şimdi bu yöntem bile çalışmayacak. Bir yanılsama yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanın görüş alanından gizler.

Yangın İmhası - hasar oluşturmada kullanılır. Bir düşmana üç ateş yanılsaması patlatırsanız, sağlığı kelimenin tam anlamıyla tükenir ve düşmanın korku etkisini alma ihtimali yüksektir ve işini bitirmek daha kolay olur veya Arındırma İksiri'ni kullanın ve yanma etkilerini kendisinden kaldırın.

Buz Tahribatı - yapıların iyileştirilmesinde kullanılır. Savaş yapılarında kendini en iyi şekilde göstermez, buz illüzyonları Destruction'dan patlarken ateş illüzyonlarına göre çok az hasar verir, ayrıca sersemletme etkisi yalnızca düşmana çarpan ilk illüzyon tarafından uygulanır, sersemletme süresi birikimli değildir ve güncellenmez; bu, düşmanın ilk illüzyondan itibaren 1 saniyelik sersemletme süresi kalması durumunda, hedefi vuran sonraki buz illüzyonlarının düşmanı sersemletmeyeceği ve İmha yeteneğinin bekleme süresi göz önüne alındığında 1,5 saniyelik kontrol anlamına gelir. 30 saniyeden fazla her saniye çok zayıf görünüyor. Hareket eden rakipleri sersemletmek için bir buz illüzyonunu kullanabileceğiniz, onları en etkili yıkım için bir grup halinde toplayabileceğiniz veya sersemletme sırasında daha fazla illüzyon çağırıp Enerji Translokasyonu ile tedavi edilebileceğiniz sözleşmeleri tamamlamak için iyileştirme yapılarında kendisini çok daha iyi gösterir.

 

4. Bölünme, kısa sürede yüksek hasarlı yapılar oluşturmak için kullanılan, bekleme süresi yavaş olan bir beceridir. Yeteneği kullanırken illüzyon yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanların gözünden gizler.

Gizlilik, alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Zamanla hasar etkileri görünmezken size zarar vermeye devam eder. Görünmezken alan etkili becerilerden hasar alabilirsiniz. Bir gardiyanı kışkırtmak veya başka bir büyücüyü kışkırtmak sizi görünmezlikten çıkarabilir. Bir düşmana yakınken görünmez olursanız, o sizi açığa çıkarabilir ve size hasar verdikten sonra görünmezlik ortadan kaybolur. Uygulamada, bu kaos parçacığı kendini çok zayıf gösteriyor; eğer beceriyi kullanırken ortaya çıkan ve kaybolan illüzyonları hesaba katmazsanız, görünmezliği fark edilmeden hareket etmek için daha önce 6. beceri olarak kullanılabiliyordu, ancak şimdi Bekleme süresinde olan bir beceriyi panelde değiştirmek artık mümkün değildir.

Zihinsel Bariyer - Anında hasarı yüksek olan bir yapıda kullanılır. Düşmana hasar almadan beceri verilmesini veya düşman hasarının bir kısmının göz ardı edilmesini mümkün kılar. Ayrıca bu kaos parçacığı içeren beceriyi, 23. karakter seviyesinde açılan Growing Madness zincirinin günlük görevlerini hasar almadan tamamlamak için 6. yedek düğme olarak da kullanabilirsiniz.

Ateş Yansıması, yüksek patlama hasarına sahip bir yapıda kullanılacak en iyi seçenektir. Bir kaos parçacığı, düşman Arınma İksiri sarf malzemesini kullanmazsa, Yıkım'dan gelen patlamadan birkaç saniye sonra ona çok fazla hasar vermenizi sağlar ve en iyi yanı, tüm yanma etkilerinin aynı anda hasara neden olmasıdır. ve düşmanın üzerinde ne kadar çok kişi varsa, korku alma olasılığı da o kadar yüksek olur. Buna ek olarak, ateş illüzyonlarının otomatik saldırıları, patlatılmadığı takdirde, diğer illüzyon çeşitlerinden çok daha fazla hasara neden olacak ve ayrıca Nakavt arenasında düşman üzerinde yanma etkisi yaratma şansına sahip olacak ve hasara neden olacaktır. Bu tür illüzyonlar, diğer illüzyon türlerine göre düşmana daha az üstünlük sağlayacaktır çünkü ateş illüzyonları en küçük sağlık rezervine sahiptir.

Buz yansıması alternatiften önemli ölçüde daha düşüktür. Buz illüzyonları, patlama sırasında ateş illüzyonlarına göre daha az hasara neden olur, ateş illüzyonlarının aksine, patlama sonrasında düşmanı ateşe vermez ve illüzyonların patlamasından kaynaklanan sersemletici etki yığılmaz ve güncellenmez. Hasar uğruna bu yanılsamalardan vazgeçerseniz, bu daha da şüpheli görünüyor, çünkü saldırılarının taban hasarı ateşli olanlardan daha düşük, temel saldırıyla düşmanı ateşe verme şansı yok ve Donma etkisi, Arcane Wits'i etkinleştirse de, aynı zamanda Kendi Kendine Yeterliliğin etkilerini de tamamen devre dışı bırakır. Ayrıca, bölünmüş çalışma düzeneğinde size bu hasar bonusunu gerçekleştirme fırsatı verecek hiçbir beceri yoktur; Becerileri kullandıktan sonra, düşman yeniden şarj edilene kadar mümkün olduğunca uzakta duracaksınız, aksi takdirde bu andan önce ölme riski yüksektir.

Ofset - alternatiften önemli ölçüde daha düşük. Düşmanı kolayca yeteneklerinizin dışına itmekle kalmaz, aynı zamanda müttefiklerimizin becerilerini kullanmasını da sıklıkla engellersiniz. Ayrıca geri itme etkisi periyodik olarak değil, bir kez çalışır. X2'nin gücü yukarıda listelenen dezavantajları haklı çıkarmaz.

Dikkat dağıtma - anlık hasarın yüksek olduğu yapılarda kullanılır. Ona yönelik ateşli illüzyonları patlatmak amacıyla düşmanın yakınına ışınlanmanızı ve onun üzerindeki kontrolü genişletmenizi sağlar. İllüzyon Sataşması, Öfke Parşömeni: Durdurulamaz aracılığıyla tetiklenir ve aynı zamanda Ödül Avı ve Kule Savunma arenalarında yeniden dirildiğinde Tam Hasar Göremezliğin anti-kontrol etkisini de göz ardı eder. Siz ve illüzyonlarınız ayrıca, hayatta kalma şansınızı ve kırılgan ateş illüzyonlarınızın Yıkım'ı kullandıktan sonra hedeflerine ulaşmadan öldürülmeme şansını biraz artıracak bir koruma etkisi kazanırsınız. Ayrıca düşmanı kontrol etmek için illüzyonlar da bırakabilirsiniz, çünkü her 6 saniyede bir, yok edilene veya ortadan kaybolana kadar her biri 6 metrelik bir yarıçap içinde en fazla üç düşmanı kışkırtacaktır.

 

5. Enerji Dalgası - önemli etkilerin varlığı nedeniyle hemen hemen tüm yapılarda kullanılan, orta bekleme süresine sahip bir beceri. İki veya daha fazla düşmana vururken bir illüzyon yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanların görüş alanından gizler.

Gelişmiş Yük - Yıkımın ana hasar kaynağınız olmadığı yapılarda kullanılır, ayrıca bu kaos parçacığı, müttefikleriniz ona yardım etmeden önce düşmana biraz daha fazla hasar vermenize yardımcı olur, arenada bir simyacıya karşı oynarken çok işe yarar , çoğu zaman düşmanı iyileştirmeye zaman bulamadan öldürmenin gerektiği durumlar vardır, yeterli hasar yoktur, bu kaos parçacığı bu sorunun çözülmesine yardımcı olacaktır.

Esrarlı Güç - Çoğunlukla Yıkımın ana hasar kaynağınız olduğu yapılarda kullanılır; bu tür yapıların ana dezavantajı, Bölme ve Yıkım'ı kullandıktan sonra çok az hasar vermenizdir; bu kaos parçacığı, bu kombinasyonun kullanılması için gereken süreyi azaltmaya yardımcı olacaktır. yine beceriler. Asıl sorun şu ki, bir düşmana ilk saldırdığınızda, bu kaos parçacığından yararlanamayacaksınız çünkü Yıkım'ı kullanmadan önce ilk Enerji Dalgasını kullanacaksınız, bu da yeteneğin bekleme süresini azaltma etkisinin ilk başta işe yaramayacağı anlamına geliyor. Yapının amacı, Yıkım'dan gelen ana hasarın tek beceri kombinasyonuyla düşmanı hızlı bir şekilde öldürmek olduğu yer olduğundan, bazen %10 hasar için alternatif bir parçacık daha da tercih edilebilir görünüyor.

Kavurucu Dalga - Esas olarak elit canavarlar, patronlar ve şampiyonlar gibi kalabalık kontrol etkilerine karşı bağışıklığı olan düşmanlarda kullanılır. Ayrıca grup sözleşmelerini veya düşük seviyeli tekli sözleşmeleri tamamlamak için montajlarda da kullanılır.

Sihirli Prangalar - oyuncular veya açık dünyadaki zayıf, sıradan ve en güçlü canavarlar gibi kontrol etkilerine karşı bağışıklığı olmayan rakipler üzerinde kullanılır. Düşmanın hasar vermesini etkili bir şekilde durdurmanıza olanak tanır, özellikle Buz Küresi ve Yıkımdan gelen illüzyonların patlamasıyla iyi çalışır.

Ateş enerjisi - bölme etkisi hedefin zırhını ve direncini etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı olur, örneğin %40 zırh ve %30 dirence sahip bir koruma için bu etki yalnızca %20 zırh ve %10 direnç bırakacaktır, bu da önemli ölçüde artacaktır ona hem fiziksel hem de büyülü hasar verir. Artık çoğu durumda bu kaos parçacığı, bölme etkisinin azaltılması nedeniyle PVE yapılarında kullanılıyor; daha önce zırh ve dirençte %20 yerine %30 azalma sağlıyordu ve ayrıca bir alternatifin güçlendirilmesi nedeniyle kontrol şeklidir, ancak arenada yetkin destek sınıfı yoldaşlarla, sessizlikle silahlanmış bir büyücüyle eşleştirilmiş olarak veya oyuncuların çoğunluğunun oynamakta özellikle iyi olmadığı düşük seviyelerde oynarken kullanılabilir.

Buz Enerjisi - bu kaos parçacığının aynı becerideki Sihirli Prangalarla birleşimi nedeniyle, Öfke Parşömeni: Yılmazlık aracılığıyla bile kontrol bağışıklığı olmayan rakipleri neredeyse sersemleterek yakalayabiliriz, sersemletmeden farkı, oyuncunun Örneğin arenada sarf malzemelerini kullanabilir, düşman sizi ondan uzaklaştırabilir ve İmha Parşömeni: Fırtına Fırtınası'nı kullanarak sizi sersemletebilir, Yeni Yıl sarf malzemesi Kar kopyasını kullanarak size izin vermeden 2 saniye boyunca görünmez olarak saklanabilir. üzerinde kontrol sahibi olmak için Yeni Yıl'ın tüketilebilir Kartopu'nu üzerinizde kullanın ve sizi sersemletin; açık dünyada düşman iyileştirici bir iksir içebilir, sizi kışkırtmak için bir minyon çağırabilir vb. ancak PvP'de kaos parçacığı çok güçlü, özellikle Zincir Yıldırım'ın kilidi açılmadan önce.

 

6. Işınlanma, hareketliliği artırmak veya diğer aktif becerilerin etkilerini etkinleştirmek için yapılarda kullanılan, orta bekleme süresine sahip bir beceridir. Yeteneği kullanırken bir yanılsama yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanların gözünden gizler.

skylore6.png.2359f75789f3229d5cdfc1845bf1033d.png

Fire Trail - hasar oluşturmada kullanılır.

Cold Trail - PvE yapılarında canavarları kontrol etmek ve iyileştirmek için kullanılır.

Güvenli ışınlanma - hasar azaltmanın mobiliteden daha önemli olduğu yapılarda, örneğin yüksek seviyeli tekli sözleşmeler için PvE yapısında kullanılır.

Atalet akışı - hasarın azaltılmasının hayatta kalma kabiliyetini biraz artıracağı ve manevra kabiliyetinin artırılmasının tercih edileceği yapılarda kullanılır; örneğin arena için PvP yapılarında veya PvPvE konumları için yapılarda.

Çoğu durumda düşmandan uzak durmak ve ona uzaktan hasar vermek veya mesafeyi azaltıp düşmana zarar verdikten sonra geri ışınlanabilmek çok daha güvenilir olduğundan, PvP'de uyumsuzluk pratikte kullanılmaz. düşman. Ortaya çıkma noktasının çevresindeki sınırsız sayıda düşmana verdiği anlık hasar nedeniyle, yüksek seviyeli grup sözleşmelerindeki büyük canavar konsantrasyonlarına karşı PvE'de iyi performans gösterir.

Titreşim - toplamda 16 hücre için iki ışınlanma olasılığı ve 6 saniyelik acele nedeniyle hareketlilikteki önemli artış nedeniyle neredeyse tüm popüler PvP yapılarında kullanılır, bu da düşmanla mesafeyi daha da azaltmaya yardımcı olur, aynı zamanda kullanılır PvE'de yüksek seviyeli tekli sözleşmeler için inşa edildi çünkü Split'ten 7 saniyeye karşılık toplamda 12 saniye koruma alıyoruz ve bu sayede Enerji Translokasyonunda önemli bir kaos parçacığını kullanabileceksiniz.

 

7. Enerji Aktarımı - daha fazla hayatta kalma kabiliyetine ihtiyaç duyduğunuz yapılarda kullanılan, yavaş yeniden şarj olan bir beceri.

skylore7.png.4d866406bf8056d641956ac6011ba2cd.png

Aşırı Enerji - Çılgına etkisi ile maksimum fayda sağlamak için yüksek seviyeli solo anlaşmaları oynamak için kullanılır, Hail of Strikes'in beceri hasarını %20 oranında azaltması nedeniyle beceri bekleme süresi azalmasını alamıyoruz, bu yüzden aslında bunu yapmayacağız. istediğimiz sonucu elde ederiz. Kaos parçacığı dengesizdir, Buz Küresi'nde öfke uyandırmak için iki illüzyonla oynarsak yeterli iyileşmeye sahip olmayabiliriz, ancak Hail of Blows'u alırsak maksimum göstergeleri elde etmek zor olacaktır.

Kararsızlık - Dolu Darbe etkisi ile rahat geçiş için yüksek seviyeli tek gri kontratlarda kullanıldığında, tedaviyi neredeyse hiç düşünmemize gerek kalmaz ve yüksek seviyeli gri tekli kontratta 7. dalganın üzerine çıkmak çok zor olduğundan, hasar yükselticileri almanın bir anlamı yok. Üst düzey tekli sözleşmelerde sürekli olarak iyi performans göstermenizi sağlar.

Artık enerji - alternatiften daha düşük. Etki çok güçlü gibi görünebilir, çünkü bize Çatallanmanın bekleme süresinde bir azalma sağlar, bu da Darbe Fırtınası'nın etkisiyle daha da azalacaktır, ancak bu kaos parçacığını yüksek düzeyde kullanmak hiçbir anlam ifade etmez. seviye gri anlaşmalarda, bir darbe yağmurunun etkisini kullandığınızdan dolayı canavarları toplarken yeterli hayatta kalma gücüne sahip olacaksınız, ayrıca gri anlaşmalarda 7. dalgaya kolayca ulaşmak için çeşitli kaynaklardan gelen kalıcı öfkeden hasar almanız gerekir. Yüksek seviyeli yeşil sözleşmelerde, sürekli olarak yüksek bir sonuç için, Dolu Darbe kullanımını telafi etmek ve çok sayıda canavar dalgasında ölmemek için uzun süreli bir koruma etkisine ihtiyacınız vardır, ancak 34 yaratık oldukça inatçıdır ve sadece 3 saniyelik hasar görmezlik ve sonrasında 4 saniyelik koruma değil, bize zarar verir.

Bir yan etki - öfke etkisi bize, yanılsamalarla iyileştirme gücüyle bizi güçlendirirken, sözleşmelerdeki canavar gruplarına büyük hasar verme fırsatı verecektir.

Alanın bozulması - canavarların ortaya çıktığı başarılı yerlerde maksimum sonuç için herhangi bir seviyedeki tek sözleşmeleri tamamlamanıza olanak tanır; başarısız yerlerde çok sayıda iyileştirici iksir içmeniz gerekir; Üstelik şanslı olsanız dahi dövizde büyük bir artış yaşamazsınız.

Gizli fırsatlar - herhangi bir seviyedeki yeşil tekli sözleşmeleri 8. dalgaya kadar çok fazla zorluk yaşamadan geçirmenize olanak tanır. Space Distortion'ı kullanabilirsiniz, ancak bu durumda çoğu zaman şifa iksirleri harcamanız gerekecektir; 8. dalgayı aştıktan sonra canavarlardan alacağınız çok az miktarda altın ve bilgi kesinlikle buna değmez.

 

8. Uzay Yırtılması - konumlandırmada avantaj elde etmek için kullanılan, soğuma süresi çok yavaş olan bir beceri.

skylore8.png.9f4b7a8e220945ca15c3343b0ffabecb.png

Güvenli ışınlanma - bir lonca üyesinin hayatta kalma şansını artırmak için kullanılır. Daha önce, bekleme süresindeki becerileri değiştirmek mümkün olduğunda, bu, PvP'de daha da güçlü bir kaos parçacığıydı; onunla eşleştirilen kaos parçacığına geldiğimizde aşağıda daha ayrıntılı olarak açıklayacağım.

Geçici geçiş - bir zindanda canavarları ve mini patronları öldürerek zaman kaybetmemek için zindandaki odaları atlamak için veya bir lonca savaşı sırasında portalı mümkün olan en kısa sürede ana savaş becerinizle değiştirmek için düşman hatlarının arkasına geçmek için kullanılır. olası.

Kararsızlık - aynı anda 5'e kadar koruma etkisi elde etmek için kullanılır. Önceden, bekleme süresindeki becerileri değiştirmek mümkün olduğunda, daha da güçlü bir parçacıktı, 6. düğme olarak Güvenli Işınlanma ile birlikte çalışıyordu ve Nakavt ve Ölüm Maçı arenalarında gerçekçi olmayacak kadar güçlüydü, şuraya bir portal yerleştirirdiniz: Arenadaki savaşın başlangıcından itibaren bir ucu arenanın ana kısmına girmenizi engelleyen bir çitin arkasındaydı ve ilk raporun sonuna kadar portalın yerini ana savaş becerisi aldı. Turun başlangıcında siz veya müttefikiniz, savaş başlamadan önce girişe tıklayarak portalı 4 kez kullandınız, 24 saniyelik koruma ve 12 saniyelik acele aldınız, düşmanların kafalarını koparmak için ileri atıldık. Bu özellik ve diğer bazı faktörler nedeniyle, bir büyücü ve 2 simyacı, Nakavt arenasında neredeyse yenilmez bir kombinasyon oluşturuyordu. Kılavuzun yayınlandığı tarihte, bu kullanım yöntemi artık işe yaramamaktadır çünkü beceriler bekleme süresindeyken takas etmek artık mümkün değildir. Artık bu kaos parçacığını küçük bir grupta kullanmak için kullanabilirsiniz, böylece takım arkadaşlarınızın acele nedeniyle hareket ettikten sonra daha hızlı hareket etmesi sağlanır; loncaya pek faydası olmaz. Bu kaos parçacığını lonca üyelerinizden birini güçlendirmek için de kullanabilirsiniz, düşmanın nerede olduğunu önceden biliyorsanız ve başka bir parçacık sayesinde korumaya birkaç kez aynı anda koruma etkisi uygularsanız lonca savaşlarında çok faydalıdır. , böyle bir muhafız, düşmanların saldırıları altında bile çok daha uzun yaşayacaktır, özellikle de bir simyacı tarafından tedavi edilecekse, bu arada, müttefikiniz böylece portal 7'yi kullanarak 15 saniye boyunca acele ve 30 saniye boyunca koruma etkisinden yararlanabilir. kez, sırasıyla 4 kez girip 3 kez çıkarak, neden 21 saniyelik acele ve 42 saniyelik koruma olmasın? Çünkü bu etkiler bu kaynaktan maksimum 5 kata kadar birikmektedir.

Elemental çift, büyücünün kaosunun en zayıf parçacıklarından biridir. Becerinin bir savaş becerisi olarak kullanılamayacak kadar uzun bir bekleme süresi vardır; herhangi bir portal kolayca yok edilebilir; büyücünün çok daha hızlı yeniden şarj olma becerileri yanılsamalar yaratmak için yeterlidir. Kaos parçacığı kelimesini kullanmanın hiçbir anlamı yok. Bir portalı kullanırken bir illüzyon yaratmak, büyücüyü bir anlığına düşmanın görüş alanından gizler.

Dengesizleştirme, büyücünün kaosunun en zayıf parçacıklarından biridir. Hiç kimse portalın üzerinde durarak 20 saniye boyunca bitmesini beklemeyecek; eğer portal hasar nedeniyle yok edilirse, düşman sersemletilmek için ona doğru açık bir şekilde durmayacak ve ayrıca en azından bir miktar hasar alacaktır. düşman ancak her iki portal da onun üzerinde patlarsa, bu da onları düşmanın yakınına yerleştirmemiz gerektiği anlamına gelir. Düşmana doğrudan ışınlanmanın ve altınıza portallar yerleştirmenin, böylece onları alan hasarıyla kırmanın faydalı olabileceğini düşünürseniz, ya da belki bir parça kaos Dengesizliği yerleştirirsiniz ve bunlardan birinin üzerinden 4 kez atlarsınız. düşman müttefiklerinizin kontrolündeyken onları kıracaksınız, bu şekilde bile mantıklı bir sonuç alamazsınız, çünkü portal, süresi dolmadan yok edildiğinden 8 kat daha az hasar verir ve daha önce yazdığım gibi yukarıda, 20 saniye içinde düşmanın bir şekilde portalların etrafındaki 3 hücrelik bölgelerden çıkma zamanı olacak. Kaos parçacığı kelimesini kullanmanın hiçbir anlamı yok.

Pulsar, büyücünün en zayıf kaos parçacıklarından biridir. Daha önce portallardan gelen hasar, Kule Savunma arenasında bir kuleye hasar verebilirdi, ancak kuleye yakın bir noktaya yerleştirilen iki portal, büyücünün katılımı olmadan 20 saniyede 40 vuruş yaptığı için bu özellik kaldırıldı. hasar nedeniyle veya büyücünün ölümü üzerine yok edilir. Artık kaos parçacığının hiçbir uygulaması yok, tekli hasar çok küçük olduğundan, düşmanı portallarda 20 saniye durmaya zorlamak bu seçeneği uygulamak için yeterli kontrole sahip olmadığımız için imkansız ve mümkün olsa bile portallar sağlık stokunun az olması nedeniyle düşman yoldaşlar için yok edilmesi çok kolaydır. Kaos parçacığı kelimesini kullanmanın hiçbir anlamı yok.

 

9. Zincirleme Şimşek - düşmanı kontrol etmek veya birkaç düşmana büyük hasar vermek için yapılarda kullanılan, orta bekleme süresine sahip bir beceri.

skylore9.png.94dac1af8d556b5459b7f0aab1bc91d5.png

Arındırma - PvP'de bir muhafız, simyacı, Soğurma Parşömeni'ni kullanan bir karakterin yenilenme etkilerini kaldırmak için kullanılır: Enkarnasyon sarf malzemesi vb., destek sınıflarının hayatta kalma kabiliyetini ve müttefikleri iyileştirme yeteneğini önemli ölçüde azaltır.

Aşırı Yük - PvE'de düşük seviyeli anlaşmalarda canavarları ateşe vermek için büyük hasar almak amacıyla kullanılır.

Konsantre hücum - PvP'de tek bir hedefe hasar vermek için kullanılır, asıl mesele, onun illüzyonuna, klonuna veya ruhuna değil, orijinal düşmana yıldırım vermektir, aksi takdirde, alternatif kaosa kıyasla beceriden kaynaklanan hasarı büyük ölçüde azaltacağız. parçacık.

Yük birikimi - PvE'de düşük seviyeli anlaşmalarda canavarlara çok fazla hasar vermek için kullanılır, çünkü en fazla hasar zincirdeki son hedefe verilir, yıldırımı zayıf bir canavar üzerinde ve tercihen biraz daha uzakta kullanmak daha iyidir. En yüksek sağlığa sahip hedef, böylece yıldırım zayıf canavarlardan sekerek sıradan bir canavarı öldürme olasılığı daha yüksek olur. Ayrıca büyük PvP savaşlarında kullanım için de büyük umutlar var.

Paratoner - PvP'de düşmana diğer becerilerle hasar vermeden önce onu kontrol etmek için kullanılır; unutmayın, eğer düşman zaten sersemlemişse ve onun üzerinde Zincir Yıldırım kullanırsanız, sersemletme etkisi uzatılmayacak veya güncellenmeyecektir; Önceki sersemletme etkisinin sona ermesi ve düşman kontrolden çıkar çıkmaz Zincir Yıldırımınızı kullanarak, onun sersemletmeler arasındaki süreyi kullanarak koruyucu sarf malzemeleri ve becerileri kullanmasına engel olun.

Yüksek Gerilim - PvE'de düşük seviyeli anlaşmalarda canavarlara çok fazla hasar vermek için kullanılır, kaos parçacığının verdiği hasarı daha da artırır Yük birikimi ve aynı zamanda bazı düşman dalgalarında bir düşmanı daha öldürmenize olanak tanır Konumun köşesinde duruyorsak, 5 zayıf canavarın tamamını tek bir yetenekle, bir tarafta veya iki tarafın merkezde kesiştiği yerde uygun şansla anında öldürebiliriz.

 

Pasif Yetenekler

1. Hayali Aldatma, büyücü için zayıf bir pasif yetenektir. Deneyimsiz bir oyuncunun gözünden saklayarak, uygun şansla sizi ölümden kurtarabilir. Dezavantajı ise sağlığınız %20'nin altına düşmeden sizi öldürecek hasar nedeniyle tetiklenmeden önce ölme ihtimalinin yüksek olması, ayrıca yetenekten alan hasarı ile işiniz bitebilir, ayrıca zamanla çeşitli hasarlardan da ölebilirsiniz. etkiler ve pratikte, özellikle yüksek seviyelerde, tetiklenmeden önce sıklıkla ölürsünüz.

skylore10.png.b7a7154e6e4fb0b10192293e88b5acb1.png

2. Esrarlı Görüş, bir büyücünün ortalama pasif yeteneğidir. Bariz bir avantajı var; bu yetenek, tüm güçlü canavarlara, elit canavarlara, patronlara ve şampiyonlara verilen hasarı %15 artırmak da dahil olmak üzere, sağlık seviyesi %20'nin altında olan tüm hedeflere verilen hasarı artırır; bu, onu odaların önüne yerleştirmenin mantıklı olduğu anlamına gelir. Zindandaki patronlar, baskınlar ve avlanma. Dezavantajı ise yalnızca sağlık seviyesi %20'nin altında olan bir düşman üzerinde çalışmaya başlama şeklindeki ciddi sınırlamadır. Kontrole karşı bağışıklığı olan hedeflerle savaşmadığınızda bunu Arcane Wits'e değiştirmenizi öneririm.

skylore11.png.4d1a49777646ff08068f12b6c53874bd.png

3. Ayna Desteği büyücünün zayıf bir pasif yeteneğidir. Dezavantajı ise tetiklenme şansının düşük olması, etkisinin zayıf olması ve etki süresinin kısa olmasıdır. Bunu yalnızca baskın veya avlanma sırasında ve sonra yalnızca hayatta kalmanın gerekli olmadığı durumlarda kullanmak mantıklıdır.

skylore12.png.824e6d693aa71b0a3d695b5b680b1299.png

4. Haze, büyücünün zayıf bir pasif yeteneğidir. Tetikleme koşulları zaten Ayna Desteğine göre daha yeterli geliyor ancak düşman sınıflarının kullandığı yeteneklerin büyük bir kısmının alan etkili yetenekler olduğunu ve kaçınılamayacağını hatırladığımızda çeviklik etkisinin son derece zayıf olduğunu anlıyoruz, örneğin, mevcut yapılarıyla bir gölge, kaçılamayan üç alan becerisinden hasar almanızı sağlayabilir ve ardından, yakın zamanda kaçınılamayan tek hedefli yetenek olan Gölge Adımı yeteneği ile işinizi bitirebilir.

skylore13.png.09f55d658f4b7954f2c1959b4c0092ed.png

5. Kendi kendine yeterlilik, büyücü için güçlü bir pasif yetenektir. Saldırınız başlamadan önce daha az hasar almanızı ve herhangi bir düşmana daha fazla hasar vermenizi sağlar, sadece illüzyonları zamanında patlatın ve kısa sürede hasarınızı önemli ölçüde artırın, hem PvP hem de PvE yönlerinde mükemmel bir şekilde kendini gösterir. . Dezavantajı, illüzyonları kapatma yeteneği olmadan çağırma yeteneklerimizin tuhaflığıdır; örneğin, Enerji Dalgası, iki veya daha fazla rakibe vurduğunda bir illüzyon çağırır, Işınlanma, savaş modunda kullanıldıktan sonra bir illüzyon çağırır, vb.

skylore14.png.2d543de839cbcde9b439c1d06cea1f54.png

6. Arcane Wits, bir büyücü için güçlü bir pasif yetenektir. Kontrol bağışıklığı olmayan yaratıklara karşı harika çalışır, çünkü Buz Küresi ve Don Kalkanı'nda bir yavaşlama, Enerji Dalgasında hareketsizlik olduğundan, büyücünün bu hasarı hem PvP hem de PvE yönlerinde doğru zamanda etkinleştirmek için yeterli yolu vardır. Dezavantajı ise bazı güçlü canavarların, elit canavarların, patronların ve şampiyonların bu yeteneğe karşı bağışık olmasıdır. Kontrole karşı bağışıklığı olan rakiplerle savaşırken onu Arcane Vision ile değiştirmenizi öneririm.

skylore15.png.aede94d68bb31d7c90fd5aaa0a99e6ab.png

7. Frost Shield, büyücü için güçlü bir pasif yetenektir. Bir kalkanla hasarı absorbe etme ve rakipleri yavaşlatma gibi koruyucu etki sağlamasının yanı sıra, savaş dışında istediğiniz zaman kalkanı yenileyebilirsiniz; örneğin bir düşmanı öldürdünüz ve bu süreçte kalkanınızı kaybettiniz. arenada, düşmandan uzakta durarak aktif yeteneklerin yeniden şarj olmasını beklerken, kalkanı başka bir pasif yeteneğe dönüştürüp geri koyabilirsiniz; Buz Kalkanı etkisi üzerinizde tekrar görünecektir. Ayrıca, savaş başlamadan önce Don Kalkanı'nı arenadaki herhangi bir pasif yetenekle değiştirebilirsiniz; kalkan, slotta onu veren pasif yetenek olmasa bile üzerinizde kalacak ve hareket etmeye devam edecektir ve 3 yerine Tabii ki, kalkan devrilmediği andan önce en az 4 dakika boyunca pasif yeteneklere sahip olacaksınız. Dezavantajı ise bu yeteneği güncelleme sistemidir; eğer Frost Shield'lı bir yapıyı Frost Shield'lı başka bir yapıyla değiştirirseniz, yetenek güncellenene kadar olan rapor yapının değiştirildiği andan itibaren başlayacaktır; örneğin 25 saniyeniz vardır. Frost Shield'ı güncellemeden önce ayrıldınız ve yapıyı aynı pasif yeteneğe sahip başka bir yapıyla değiştirdiniz, ilk montajdaki Frost Shield bittikten sonra, yenisi ilk montajın bitiminden sadece 35 saniye sonra, yine Nakavt'ta görünecek, İlk turu 40 saniyede bitirirseniz, ikinci turda ilk 20 saniye boyunca Buz Kalkanına sahip olmayacaksınız, açıklanan yöntemi kullanarak manuel olarak güncellemediğiniz sürece, ikinci turun başlamasından yalnızca 20 saniye sonra güncellenecektir. üstünde.

skylore16.png.e1cacf377ff1faec034bd6da324bdc26.png

8. Enerji Emilimi, büyücünün en zayıf pasif yeteneğidir. Bu yetenek henüz oyuncuların öğrenmesi için mevcut değil, ancak oyundaki açıklamaya bakılırsa zaten ölü doğmuş gibi görünüyor. Dezavantajı ise bu tür zayıf etkilerin karmaşık durumudur ve bunlardan herhangi birini garanti edemeyiz. 1 kat güç kazanmak ve maksimum sağlığın %3'ünü yenilemek için %20 şansa sahip en az 3 illüzyon çağırmamız gerekiyor. 3 illüzyon, büyücünün yeteneğinin en az 1,5'idir, Split'i kullanmanız ve Işınlanmayı kullanarak ondan bir illüzyon yakmanız gerekir, savaşın başında sağlığı iyileştirmenin bir anlamı yoktur, çünkü dolu olacaktır, yani eğer biz İlk önce saldırırsanız, yalnızca %20 güç şansı kalır, aynı aktif yeteneklerle 3 illüzyon oluşturduğumuzda bize her biri %20 şansa sahip olan x3 güç verebilen pasif yeteneğimiz Ayna Desteğine sahibiz. Enerji Emiliminden 3 kat daha güçlü, bizi bu 3 illüzyondan birini yakmaya zorlamadığımız gibi, hem kendimiz hem de illüzyonlar için güç efektleri alacağız. Belki de tedavinin uygulanabilmesi için düşman bize saldırdıktan sonra bizim de saldırmaya başlamamız gerekiyor? Şu anda bu kadar yüksek seviyelerde düşman kontrolüne düşerseniz büyük olasılıkla ölmüş olacağınız gerçeğiyle başlayalım ve ilk önce saldırmanız şiddetle tavsiye edilir. Hayatta kaldığınızı varsayarsak, 45199 sağlığım var, bu sağlık değerinin %3'ü 1356 birim sağlıktır, pasifi etkinleştirmek için kullanılan 1.5 beceri için bu son derece azdır, bu, bir şifa iksirinin sağladığından 6 kat daha azdır. açık dünya bize bu seviyeyi geri getirecek. Karşılaştırma için - Oyun mağazasında 2. seviyeden itibaren mevcut olan Scroll of Rage: Bloodsucker'ın 500 altın karşılığında saldırımızın verdiği hasardan %10 olasılıkla sağlığımızın %50'sini geri kazanma şansı vardır ve bu 35. seviyeye kadar karakterinizi aylarca geliştirmenize gerek olmayan ucuz bir sarf malzemesinin etkisi, etki ise bize gösterilen son pasif yetenekten daha güçlü görünüyor. Buna ek olarak, bu yeteneği kullanmak sizi bir illüzyon yapısı üzerinden oynamaya zorlar, ancak eğer böyle bir yapı üzerinden oynarsanız ve ekstra illüzyonların yakılmasının etkilerini almak için sürekli olarak birkaç illüzyonu çağırırsanız, Kendine Yeterlilik, saldırınız sırasında işe yaramayacaktır. ki bu, bu yanlış anlaşılmadan kat kat daha iyi görünüyor çünkü etkiler daha basit koşullar altında işe yarıyor ve dahası, etkilerin kendisi de çok daha güçlü. Bu yetenek yeniden çalışılmazsa, daha önce yalnızca bize saldıran düşmanı her 30 saniyede 5 saniye yavaşlatma etkisi veren eski Don Kalkanı'nda olduğu gibi kimse onu kullanmayacaktır.

skylore17.png.a4b9adad7f0c3636611e871cb12cb0c1.png

 

Yukarıdakileri özetlemek gerekirse, büyücünün her aktif becerisinin oyunda kendi kullanımı vardır; bu, çoğu son derece düşük etkinliğe sahip olan ve bu nedenle nadiren kullanılan veya hiç kullanılmayan tüm kaos parçacıkları ve pasif beceriler hakkında söylenemez.

Bölüm Ⅳ. Maksimum Seviye için Büyücü Yapı Yolu ve Çekirdek Yapıları

Öncelikle karakter ilerlemesine bakalım; yapı, kaos parçacıklarının atılmasıyla ilgili bilgi israfını en aza indirecek şekilde derlenecek, başlangıç seviyelerindeki çeşitli görevler için evrensel olacak ve ayrıca size Ⅱ ve Ⅲ varyantını oluşturma fırsatı verecek. deneyleriniz için yerleşik yeteneklerden:

1. Seviye 4, 2 kaos parçacığı - Yıkım yeteneğinin Öfke Aurasına ve Bölme yeteneğinin Zihinsel Bariyerine 1 parça kaos koyun. Öfke etkisi bize ve müttefiklerimize +%10 kritik vuruş ve +%30 kritik vuruş gücü verecek; uygun şansla, düşmana önemli hasar verebilir veya müttefik bir simyacıdan iyi muamele görebilirsiniz. Hasar görmezliğin etkisi bize, zamanında kullanılırsa düşmandan hasar almama fırsatı verecektir; bu seviyelerde, çok az kişi büyücünün illüzyonlarını orijinalinden ayırt edebilir ve daha da az kişi, hasar görmezliğin sonunu bekleyecektir. çünkü düşman nerede olduğunuzu tahmin etse bile, zarar görmezlik sizi hasardan kurtaracaktır.

skylore18.png.e78a13941013791e3c75d81c4422b934.png

2. Seviye 6, 5 kaos parçacığı - Blizzard of the Ice Sphere yeteneğine 3 kaos parçacığı koyun. Artık bir alanda hasar verme konusunda güçlü bir beceriye sahibiz ve eğer düşman bir fırtınanın içinde duruyorsa, 5'e kadar ek hasar vuruşu alır ve bunların her biri öfkeden kaynaklanan kritik hasarı tetikleyebilir. Henüz daha kullanışlı bir alternatifimiz olmadığı için pasif yetenek olan Illusory Deception'ı ayarladık.

skylore19.png.84219e01d6fae5176dddda8fc5fa4896.png

3. Seviye 8, 8 kaos parçacığı - 1 parçacığı Soğuk Kuvvet'e ve 2 parça kaos parçasını Buz Küresinin Öfkeli Soğukluğu yeteneğine yerleştirin. Yüksek garantili hasar vermemiz gerektiğinden, bu seçenek şu anda en çok tercih edilen görünüyor, çünkü her iki değiştirici de Blizzard'ın verdiği hasarı artırıyor, ayrıca öfke diğer becerilerimizi de geliştirebiliyor, bu seviyelerdeki rakipler çoğunlukla birbirine yakın duruyor ve beceri problemleri yeterli olmayacaktır. Henüz kullanışlı bir alternatifimiz olmadığından pasif yeteneği Secret Vision'ı ayarladık.

skylore20.png.1f509570d932fbf7203846d18204c1c8.png

4. Seviye 10, 11 kaos parçacığı - Buz Küresinin Öfkeli Soğuğu yeteneğini atın, 2 kaos parçacığını Sihirli Zincirlere ve 3 kaos parçacığını Enerji Dalgası yeteneğinin Ateş Enerjisine koyun. Bu noktadan itibaren güçlü bir kontrol ve hasar kombinasyonuna sahibiz, köklenme düşmanın Blizzard'dan ayrılmasını engelleyecek ve bu seviyelerdeki parçalanma çoğu oyuncunun direncini neredeyse %0'a düşürecek ve bu da bize hasarda büyük bir artış sağlayacaktır.

skylore21.png.e4d7a08b2c413a90cffb6c7fc9ed508a.png

5. Seviye 12, 14 kaos parçacığı - Fireball yeteneğinin patlama dalgasına 3 kaos parçacığı koyun. Bu beceri, bir grup düşmana verdiğimiz hasarı büyük ölçüde artıracak ve doğru kullanılırsa, düşman illüzyonlarından, klonlarından ve ruhlarından yalnızca anılar kalacaktır. Ayna Desteğini öğrenme fırsatına ve üçüncü bir pasif yeteneğe sahip olmamamıza rağmen, onu incelemenizi tavsiye etmem; daha yararlı yetenekler için bilgiden tasarruf etmek ve çalışma zamanından tasarruf etmek daha iyidir.

skylore22.png.9b44f40736d6eba2888e6e270d31b6d7.png

6. Seviye 14, 16 kaos parçacığı - Bölme yeteneğinin Zihinsel Bariyerini sıfırlayın, Bölme yeteneğini Işınlanma yeteneğiyle değiştirin, Işınlanma yeteneğinin Titreşimine 3 kaos parçacığı koyun. Split'ten daha hızlı yeniden yükleme özelliğine sahip bir beceri aldık, evet, hasar görmezliği kaybettik, ancak yüksek hareket kabiliyeti kazandık, artık savunma becerimizi sürpriz bir saldırı için bir araç olarak kullanabiliriz, düşmanın saldırı mesafesine ışınlanabilir, aşağıdakilerin bir kombinasyonunu verebiliriz: becerileri ona zarar verir ve ikinci ışınlanmada geri döner; eğer düşman becerilerini kullanmaya çalışırsa ona ateş topları atarız. Bu yapıda asıl önemli olan, çok fazla hasar almamak ve sağlığa dayalı değişimi kazanmak için mesafenizi korumayı ve becerileri hızlı bir şekilde kullanmayı öğrenmektir.

skylore23.png.a1a94eefaa2822b65bf82f586b259277.png

7. Seviye 16, 19 kaos parçacığı - 1 kaos parçacığını Ateş Yolu'na ve 2 kaos parçacığını Işınlanma yeteneğinin Atalet Akışına koyun. Düşman hasarından hızla kaçma ve illüzyonlardan kaynaklanan hasarı artırma yeteneği kazanırız. Henüz daha kullanışlı bir alternatifimiz olmadığından Haze pasif yeteneğini koyduk.

skylore24.png.d8449dde186435a5fb252a9e6bfac7bc.png

8. Seviye 18, 21 parçacık kaos - 2 parçacık Buz Küresinin Öfkeli Soğukluğu yeteneği yatırımı yapın. Bir kez daha öfke nedeniyle gelecekteki bir pasif yeteneğin verdiği hasarı artırma fırsatını yakalıyoruz. Yeni aktif yetenek Enerji Aktarımı günlük yapımlarda kullanılmıyor, bu nedenle sözleşmeler için bir yapı düşünmüyoruz ama bizim için ilginç değil.

skylore25.png.97e0695bcb75f8af8c96ddc79551ea5e.png

9. Seviye 20, 24 parça kaos - 3 parçacığı Ateş İmha, Yıkım yeteneğine ekleyin. Artık illüzyonlar patladığında düşmana yanma etkisi uygulayacak, bu da düşmana verilen hasarı artıracak ve düşman üzerinde korku etkisini tetikleyebilecek. Marev'i şu anda elimizdeki en iyi pasif yetenek olan pasif yetenek olan Kendine Yeterlilik ile değiştiriyoruz, artık büyücünün gerçek hasarını hissedebiliyoruz, asıl mesele illüzyonlardan hızla kurtulmaya çalışmak, özellikle de Nakavt, düşmanların onlara hasar vererek avantaj ölçeği kazanmasını önlemek için.

skylore26.png.78ab69433a50f22f7775cb37c82b0fa3.png

10. Seviye 23, 26 kaos parçacığı - Ateş Topunun Yakıcı Alevi yeteneğine 1 kaos parçacığı ve Enerji Dalgasının Arcane Gücü yeteneğine 1 kaos parçacığını koyun. İlk değiştirici kısa sürede hasarımızı daha da artıracak, ikincisi ise uzaktan hasarımızı artıracak, beceri aralığının yeterli olmadığı, bizden çok daha yüksek seviyedeki oyunculara karşı çok faydalı olacak. birini öldür. Aktif yetenek Uzay Yırtılması, tam potansiyelinin takım etkileşiminde büyücünün daha yüksek seviyelerinde ortaya çıkması nedeniyle incelenmemiştir.

skylore27.png.366892b8f09a39cc564a38ba64025a4c.png

11. Seviye 26, 29 kaos parçacığı - Ateş Topunun Ateşlenmesi yeteneğine 2 kaos parçacığı koyun. Alternatif, pasif yetenek olan Kendi Kendine Yeterliliğin etkisini devre dışı bırakacaktır, dolayısıyla burada seçilebilecek pek bir şey yoktur. Illusory Deception yerine şu anda en iyi iki pasif yetenekten biri olan Arcane Wits pasif yeteneğini kullanıma sunduk, artık hasarımız daha da arttı.

skylore28.png.fad4c189740994d3573e9950c992026c.png

12. Seviye 29, 31 kaos parçacığı - İllüzyonistin Yıkım yeteneğine 2 kaos parçacığı koyun. Aynen önceki durumda olduğu gibi, alternatif, pasif Yetenek Kendi Kendine Yeterliliği devre dışı bırakarak hasarımızı büyük ölçüde azaltacaktır, ayrıca düşmana 3 illüzyon patlatma yeteneği, rastgele bir illüzyon çağırmaktan daha güçlü görünüyor. Aktif yetenek Chain Lightning açıldı, bununla aynı anda birkaç çok güçlü yapı oluşturabileceğiz ve bunlardan biri çoğu PvP durumu için mevcut yapım seçeneğimizin yerini alacak.

skylore29.png.3e06f2e5f3b7ac1b25aff29ffa84e3db.png

13. Seviye 32, 34 kaos parçacığı - artık ekstra 4 parçacığı değiştirme becerilerine yatırabiliriz, öncelikle zindan ve açık dünyadaki yolları kesmek için Uzay Rüptürüne Zamansal Geçiş ve İstikrarsızlık koymanızı öneririm, Zihinsel Bariyer Bunun için Split'te, müttefiklerinize zarar vermeden, 23. günlük görevin çeşitlerinden birinde entropi etkisi uygulayan gölgelerin hasarından kurtulabilmeniz için, değiştiricileri bu şekilde ayarlayarak tam olarak 4 parçacık harcayacaksınız. kaosun. Secret Vision yerine şu anda elimizdeki en iyi üç pasif yetenekten biri olan pasif yetenek Frost Shield'ı değiştiriyoruz, artık hayatta kalma oranını da artırdık.

 

BU KILAVUZ MAGE OYNAYAN OYNAYACAK TÜRK ARKADAŞLARIMIZ İÇİN RUS ARKADAŞIMIZ "DARROM" ADLI KULLANICIDAN ALINTIDIR. KENDİSİNE TEŞEKKÜRLER. MAGE SINIFI İÇİN YETENEK VE KULLANIMI İLE İLGİLİ DEĞİŞİKLİK OLMASI HALİNDE EKSTRA GÜNCELLEME YAPILACAKTIR.

  • Robastic 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...